Home

Vedeţi: http://acvila30.ro/sfantul-sinod-permanent-al-bisericii-ortodoxe-elene-condamna-din-nou-masoneria-axios-asteptam-asemenea-comunicat-si-de-pe-colina-bucuriei-din-capitala-romaniei/

Unii iată că realizează pe ce lume trăiesc şi nici nu se sfiesc să o arate. Axios! Să îi pomenească Cel de Sus, pe ierarhii greci.

Şi când te gândeşti că la noi, în România, a fi mason a ajuns o laudă de ţoape “de nivel înalt” (nu că nu aş considera şi “ţoapele” tot oameni, pentru fenomenul cultural cu pricina aceasta mi se pare, însă, o “etichetă” sugestivă… sau un “brand”). Precum a avea merţan, căsoaie şi pile, pe care, de altfel, le şi au, respectivii.

Deh, “Unii se laudă cu căruţele lor, alţii cu caii lor…”, alţii cu lepădarea lor de Hristos, “iar noi ne lăudăm cu numele Domnului Dumnezeului nostru”, cum zice Psalmul 19. Dumnezeul Care îi aşteaptă şi pe ei, să lase prostiile lumii şi să revină la condiţia de fii ai Lui prin har, din cea de robi ai satanei prin vană şi neroadă alegere.

Este câte o biserică la fiecare colţ de Românie- mărturisirea, mirungerea şi…s-a rezolvat, nu mai eşti mason, adică apostat. Dumnezeu ajută la lucrurile bune şi “Cu spatele te va umbri pe tine şi sub aripile Lui vei nădăjdui; ca o armă te va înconjura adevărul Lui”, dacă laşi în iezerul de foc, adică baltă, pe draku şi revii la Hristos.

Advertisements

3 thoughts on “Biserica locală a Greciei condamnă din nou masoneria

  1. Slavă Domnului! Atitudinea Bisericii Ortodoxe Elene este cea corectă.
    Şi BOR a condamnat masoneria în 1937.
    Ceea ce nu împiedica să avem o grămadă de masoni, mai ales prin lumea “intelectuală”, Academia Română conlucrează (cel puţin ocazional) cu “Marea Lojă Naţională din România”, etc. Spun asta nu pentru a începe arătatul cu degetul la modul “cutare e mason, ba nu-i mason, ba e, ba nu-i”, căci nu asta conteaza (Dumnezeu îi ştie şi ne rugăm să-i îndrepte). Important e să ştim că masoneria şi Ortodoxia nu sunt compatibile şi să evităm orice conlucrare cu structurile şi activităţile masonice.

    Like

  2. Da, se conlucrează cu naturaleţe cu astfel de structuri, de parcă ar avea vreo legitimitate academică. Li se dau noi şi noi ocazii de a-şi expune strălucirea calpă şi a mai ademeni şi pe alţii. Şi creşte numărul celor care se leapădă de Hristos. Oameni botezaţi, a căror fire a fost restaurată, pecetluită în numele Lui, ajung să abereze despre “marele arhitect” (n-o să scriu blestemăţia asta cu litere mari, cum scriu ei). Problema este gravă, o durere imensă, în primul rând în Ceruri, dar şi pentru noi, pe Pământ şi, în acest context, cele de mai sus pot părea bizare, unora, şi stilul meu “prea jurnalistic”. Surprind, însă, şi ele, într-un registru şi într-o idee, problema şi procedura de vindecare a ei, de Dumnezeu lăsată. Am nădejdea că, în lumea reală, unii masoni chiar vor identifica problema, vor urma “procedura” şi îşi vor reveni în firea cea îmbrăcată în Hristos. Nu fiindcă mă vor asculta pe mine, oricum cel mai probabil că nici nu vor vizita, vreodată, acest blog, şi oricum nu cititul a ceva contează, ci acceptarea şi căutarea lucrării lui Dumnezeu, la care face referire ceea ce s-a spus, sau scris- sper, aşadar despre orice mason, că va asculta nu pe vreun om, ci pe Duhul Sfânt, Care acum şi mereu caută pe fiecare. Am auzit despre una ca asta, despre revenirea la dreapta credinţă a unui mason, Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru fapt şi mă rog să se mai “întâmple”. Între timp, mi-aş dori ca ortodocşii nelepădaţi de Hristos să nu se ferească de a discuta pe faţă subiectul. Este o problemă ca oricare alta, nu ne va cădea cerul în cap, dacă o punem şi o reducem la esenţă – vana cădere a unor oameni, din materialism, sete de putere şi de averi, în cultura trufiei, în care trăim şi perpetua posibilitate a aceloraşi, de Dumnezeu lăsată, de a se întoarce la El, ca orice om şi din orice păcate. Cam acesta a fost ideea de bază a acestui stil “non-standard”…

    Like

  3. Afurisania împotriva francmasoneriei dată de către Ciprian, Arhiepiscopul Ciprului (1815)

    „Prin urmare, spunem că, oricine fiind îmbrăcat în sfintele veșminte cu epitrahil și omofor, și un astfel de om vă va bine vesti vouă o altă Evanghelie afară de ceea ce am bine vestit vouă, măcar de ar fi si Înger din cer, anatema să fie. (Galateni, I, 8-9) Deci, oricâți se alătură cu grăbire acestei slujbe drăcești și nelegiuite a francmasoneriei, și toți cei ce îi urmează în mândria și rătăcirea lor, să fie afurisiți și dați anatemei de către Tatăl, Fiul și Sfântul Duh. După moarte, ei nu vor avea parte de iertare și dezlegare. Suspinând și tremurând, precum Cain, vor fi ei asupra pământului. (Facere IV, 14). Pământul se va deschide și îi va înghiți ca pe Dathan si Aviron (Numeri XVI, 31-32). Urgia lui Dumnezeu va fi asupra capetelor lor, și partea lor cu Iuda vânzătorul. Îngerul Domnului îi va izgoni cu sabia de foc, și, până la sfârșitul vieții lor, nimic nu vor dobândi. Fie ca lucrările și meșteșugurile lor să fie blestemate și să se înece într-un nor de praf, ca o arie de treierat în miezul verii. Și toți cei ce vor stărui în răutatea lor vor avea parte de o atare răsplată. Dar toți cei ce vor ieși din mijlocul lor și se vor deosebi, și vor scuipa urâcioasa lor erezie, și se vor lepăda de blestemata lor mândrie, unii ca aceștia vor primi plata zelotului Fineas; adică vor fi binecuvântați și iertați de către Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, Treimea cea singură neamestecată și nedespărțită, Unul Dumnezeu în ființă, și de către noi, smeriții Săi slujitori.”

    (Declarația lui Ciprian, Arhiepiscopul Ciprului. Cipru, 2 februarie, 1815)

    Like

Comments are closed.